چطور شوهرم را عاشق خود کنم؟
نوشته شده توسط : sibesalamati

چطور شوهرم را عاشق خود کنم؟

چطور شوهرم را عاشق خود کنم؟

 

عاشق شدن یک فرد کار بسیار سختی است ، در اکثر موارد اگر عشقی در کار نباشد و تنها برای به دست آوردن پول و شهرت و . . . به برقراری ارتباط با یک فرد روی بیاورید قطعا پس از گذشت مدت زمان اندکی از او خسته شده و جدا خواهید شد. اما به یک نکته توجه کنید که زنان نقش بسیار مهمی در عاشق کردن برعهده دارند. آنها هم می تواند عشق و هم تنفر را در یک قاب به معرض دید قرار دهند. بنابراین سعی کنید تا در رفتار خود ثبات داشته باشید و از دمدمی مزاج بودن دوری کنید.

شوهر شما یک مرد است. مردان روحیه ای کاملا متفاوت با زنان دارند. لطفا این موضوع را درک کنید. داشتن انتظارات بیهوده تنها می تواند شما را از یکدیگر دور کند. منظور از انتظارات بیهوده زمانی است که پوای در حساب یا در جیب همسر خود بینید اما دائما برای او از کالاهای گران قیمت و لباس های زیبا صحبت می کنید. این کار موجب می شود تا او برای دوری از صحبت های شما کمی دیرتر به خانه باز گردد.

اجازه دهید تا همسر خود زمانی که از سر کار باز می گردد پس از نوشیدن یک لیوان چای و کمی استراحت ، خستگی یک روز را از تن به در کند. برخی از خانم ها در حین آوردن چای با غر زدن همراه هستند. غر زدن از وضعیت خانه ، نبود پول ، خرج بچه ها و . . . همسر شما همه ی این موارد را می داند و دوست دارد که هرچه در توان دارد انجام دهد ، اما برخی از مواقع شرایط به گونه ای غیرقابل تغییر است. پس غر زدن را فراموش کنید و به جای آن از جملات محبت آمیز استفاده کنید. سعی کنید تا در آغوش همسر خود قرار بگیرید و صورت او را نوازش کنید.

برای عاشق کردن شوهران یکی از مهم ترین گام ها پختن غذایی است که او دوست دارد.  پیچیدن بوی غذا در زمان ورود او به منزل می تواند تأثیر زیادی در روحیه ای داشته باشد ، بنابراین این خوشحالی را از او نگیرید. سعی کنید تا برای لحظاتی هرچند کوتاه با او به پیاده روی بروید و از مشکلات زندگی صحبت کنید. همسر شما دوست دارد تا مسائل کاری و مشکلات موجود را برای شما تعریف کند ، پس شما پیش قدم شوید و سؤال بپرسید. این حس گفتگو او را سبک می کند و فشارهای کاری را از دوش او بر می دارد. سعی کنید تا برای همسر خود هم یک زن ، هم یک مادر و هم یک رفیق دوست داشتنی باشید . زندگی را با مشورت پیش ببرید و از یک رویه بودن دوری کنید.

 

بیشتر بخوانید: ماساژ بدن





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: